CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

pengikut saya



Isnin, 23 Mei 2011

aku gila camera !!




hyep , kenapa lha dgn aku nie .. minggu nie nan minggu lepas mmg gedik giler snap pic !! haha .. bodoh kn ?? mybe skrg aku tgah happy kod .. HAHA , happy ke ?? ntah lha .. aku thu pic aku tak sechantek pic kau .. hehehe .. aku sedar sape aku ..hukhukhuk :( .. sedih lha plak .. gilagila .. nak tau tak ? sblm nie aku takut camera .. mmg aku tak suke snapsnap nie !! tapi skrg pantang jmpe camera or enset , trus je snap pic ..huhu .. aku bangga dengan hobi baru aku ,, agagagaga !! :)

Sabtu, 21 Mei 2011

ilyiana rashid



hey , nie kawan aku ! nma dye ilyiana rashid tp saya pnggl dye yana !! mukabuku dye ( elyna yumiko ) cri sndri lah .. dye skola kat SMK TENGKU AMPUAN INTAN .. umoe dye sma nan aku 17 . SPM candidates 2011 .. gud lark aww ! aku sayang dye .. walaupn kami tak penah jmpe , kami tetap kawan rapat .. nnti aku  nan dye nak jmpe aww ! best lol .. sukasuka !! .. hahaha

nie blog dye elyna yumiko .. hehe :))

Jumaat, 20 Mei 2011

kau bestie TERHEBAD nana mucaxx





NAWAL ADIRA BT AZHAR .. owg pggl nana jep , lam mukabuku nana mucaxx .. dye bestie aku doe .. aku chenta kamoo kawan !! sygss kamoo gila vavi .. aku ta mao kamoo tggl aku sorang-2 , aku na kamoo sentiasa d cc aku .. walau d mne aku berada .. 

sayang kau plusplus KAWAN ..

aku yang gila + sewel + benggong wif nana mucaxx !!

nana mucaxx yg snap ! hudosh lha .. malu aku


aku tak chantek macam nenek hang ..


nama dalam I/C wan nur nadzirah


aku tak gedik macam kau

&

KAMI BFF !!


Selasa, 17 Mei 2011

Benarkah cinta itu menyakitkan ??


Setiap org m'punyai makna cinta yg t'sendiri. Ada yg kata, cinta itu menyakitkan dan jgn kau hampirinya. Tetapi, ada juga yg kata, cinta itu mengasyikkan sehingga kau akan terbawa-bawa dgn ombak asmaranya. Dan ada juga yg kata, cinta itu indah dan tiada ungkapan yg dapat menyatakan maksud cinta yg sebenar.

Bagi yg mengatakan bahawa cinta itu menyakitkan, ianya memang benar. Walau sepadan mana pun sepasang kekasih itu, akan ada juga masalah yang timbul. Ianya boleh diibaratkan, langit tak semestinya sentiasa cerah. Dlm berkapel ini, kita memang tidak boleh lari dari masalah. Bahkan, kita sendiri yg perlu menghadapinya dan juga menyelesaikan masalah tersebut.

Kesakitan cinta ini makin terasa ngilunya apabila sebuah pasangan itu hancur musnah. Apa yg dijanjikan selama ini, menjadi dusta belaka. Ketika baru sahaja clash, semuanya menjadi tak kena. Semuanya dipersalahkan. Itu tak betul, ini tak betul. Terasa diri ini dihimpit oleh sebuah keretapi dan tiada siapa yang ingin menolong.

Jadi, sekiranya anda ingin bercinta dgn seseorg, ingatlah. Cinta ini tak semuanya indah. Dan anda perlu bersedia utk menghadapi sebarang kemungkinan yang berlaku. Yg pasti, dlm percintaan akan ada pasang surutnya perhubungan. Cuma kita tidak tahu, bila ia akan berlaku. Mungkin hari ini, esok, lusa dan bila-bila masa...

da cuties oppa ( lee teuk )






teukie !!

selamat hari guru


SELAMAT HARI GURU , CIKGU ...

di sini saya ingin mengucapakn " selamat hari guru " khususnye kepada semua guru SMK TENGKU IBRAHIM dan semua guru yg telah mengajar saya dari tadika sehingga sekarang .. terima kasih cikgu .. jasa dan pengorbanan mu akan ku kenang sampai akhir hayat ..

cikgu di SK KAMPUNG RAHMAT

~ teacher salina
~ cikgu danny
~ cikgu fatmawati
~ cikgu nazipah
~ cikgu maznah

cikgu di SMK TENGKU IBRAHIM ( PMR )

~ cikgu hajah wan hasliza
~ cikgu  norzawatilisqi
~ cikgu nor maziah
~ cikgu  ramly
~ cikgu dzulkifli
~ cikgu suriani
~ cikgu nazahira
~ cikgu zaida

cikgu di SMK TENGKU IBRAHIM ( SPM )

~ cikgu rohazliza
~ cikgu mahani
~ cikgu azhar
~ cikgu shazia
~ cikgu mazenah
~ cikgu nor bashah
~ cikgu suriani

TERIME KASIH CIKGU !