CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

pengikut saya



Isnin, 20 Disember 2010

about me farah



hey , i'm farah .. full name WAN NUR NADZIRAH WAN YAHYA .. msty tertnye-tnye nme ak laen tp pggl farah , huhu ..farah tu nme ak + my ex bf la ..huhu ..ak ske nme tu , n smpai skrng ak gne nme tu ..kawan ak pn pggl ak farah ..korang bole pggl ak FARAH or ZIEYRA ..ske aty , ak tak kisah pn ..stay at setiu terengganu , malaysia .. umo sy tak byk ,bru 7teen !! tak sabar pulak sebab nak cepat habis skolah !!(jahat kn ak),ak mle blaja time ak umo 6 tahun di TABIKA KEMAS , kg rahmat dan aku menjejakkan kakiku ke SK kampung rahmat pd tahun 2000 .. hasil aku blaja selama 6 tahun di sana , ak mendapat 4A 1B dalam UPSR .. kire ok la kn .. ak nie tak la bagus sgt . huhu (rendah diri)lepas tu ak pn menjejakkan kakiku ke sekolah ku , neraka ku !!iaitu smk tengku ibrahim yg berada di tepi jalan dan berhadapan IPD setiu ..  kt skolah ak dah tubuhkan geng aku secara rasmi pd 26 september 2010 .. n skrg ak pnye geng yg memahami aku !!...ak seorang yg agak pendiam bila berhadapan dengan seseorg yg ak bru kenal dan agak nakal dengan org yg ak kenal !! lau nk kawan , kenal la ak ye !! ak ni kuat cemburu dan cepat marah !! (perangai buruk ak)..tp lau korang ok dgn ak , ak pn ok la ..pape pn ak suke kwn dgn org yg nak kwn dgn ak !! k chow
 .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan